donderdag 27 februari 2020

WS002 KRAFT BOEK


Zou je deze workshop willen doen, stuur me dan een bericht!



Nieuwe datum kan ingepland worden!
max 6 deelnemers




voorbeelden




... we maken een boekje met kraft of cremekleurig papieren bladzijden en tags; en gebonden met de Cinch.

Ook de binnenkant krijgt aandacht als er tijd over is.
Kosten: 17 euro... bij mij thuis in Hoogeveen.. adres: 7906 EM 40

... wil je meer info, vraag gerust!



AUB mee nemen: heattool,
craftsheet,
paletmes,
acrylmarker wit,
schort,
penseel (voor multimedium aanbrengen)
en een goed humeur. 😊

2 opmerkingen:

Gerrittina zei

Deze datum gaat mij niet lukken. Ik hou mij aanbevolen!

Hermien (Sproet) zei

Ellie Margreet kan geen trappen beklimmen, ik ben vergeten aan je te vragen of ze met rollator of rolstoel bij je workshopruimte kan komen?!